Vores vilkår for privatrengøring
Hos M2 Rengøring er vi stabile og overholder altid aftaler, vi kontakter altid kunden i god tid ved forsinkelse eller ændringer i arbejdsplanen
Vores mails bliver læst hver dag og vi svare altid på opkald og beskeder hurtigst muligt
M2 Rengøring forbeholder retten til at rykke og aflyse besøget i tilfælde af sygdom, kunden bliver informeret hurtigst muligt og senest på dagen besøget skulle finde sted
1. Betaling
På faste og engangsaftaler vil fakturaen blive sendt efter hver rengøring på mail til kunden. Den skal betales senest 8 dage efter modtagelsen af mailen.
3. Aflysning
Hvis du ønsker at aflyse rengøringsaftalen, skal det gøres på tlf 22 60 99 95 eller mail m2rengoering@gmail.com. Det skal ske senest 24 timer inden aftalen, hvis kunden ikke oplyser om aflysningen mindst 24 timer før, vil der blive faktureret for 1 time
5. Alarm og nøgler
Hvis i har alarmer som skal fra og tilkobles, skal vi have koden senest 12 timer inden besøget for privatrengøringen på mail m2rengoering@gmail.com
2. Kundens medvirken
Hvis du ønsker ændringer i rengøringsaftalen bedes du informere os om det, senest 12 timer inden den næste aftale på tlf 22 60 99 95 eller mail m2rengoering@gmail.com
Du skal løbende informere os om eventuelle risikofaktorer, herunder risici som er specielle for det konkrete Arbejdssted.
4. Skader og klager
Hvis du er utilfreds med vores indsats, er du altid velkommen til at kontakte os på tlf 22 60 99 95 eller på vores mail m2rengoering@gmail.com
Vi vil med glæde høre fra jer så vi kan rette op på det, som ikke er i orden.
Ved klager over manglende rengøring, kræves der billeder som dokumentation, senest 24 timer efter rengøringen er udført, som skal sendes på e-mail m2rengoering@gmail.com
Der kan opstå en skade under udførelsen af rengøringen og vi er naturligvis forsikret hvis uheldet måtte ske, igennem vores erhvervsforsikring hos Tryg
Opståede skader kan ikke fratrækkes på fakturaen, men afregnes når forsikringen har godkendt og udbetalt erstatningen.
Såfremt der er genstande som der skal tages særlig hensyn til under rengøringen, så som tæpper, møbler, lamper, figurer og billeder, skal dette oplyses ved start af rengøringsaftale.
